Як правильно обирати книги?

Велика кількість книг можуть ввести в оману навіть досвідченого читача. А за яскравою обкладинкою книги може ховатися зовсім не яскравий контент. І буває дуже прикро, коли гарна і, на перший погляд, цікава книга з психології виявляється звичайною пустушкою. Більше того, буває, що навіть бестселер, який у всіх на слуху, не знаходить у вас відгуку – немає нічого нового та захоплюючого. Спробуємо розібратися, як правильно вибирати книги, щоб не було прикро за марну покупку.

Обкладинка

Є вислів про те, що не можна судити книгу з обкладинки. Це дійсно так. При цьому треба не забувати і про те, що якісно виконана обкладинка з дорогим друком говорить про серйозність тиражу та великі інвестиції в книгу. А це означає, що саме видавництво робило на неї ставку, отже є ймовірність високої якості та самої книги.

Горизонтальна викладка

Книги в офлайн магазині зазвичай викладаються на стелажі та тумби у залі. На тумбах зазвичай знаходяться книги в горизонтальному положенні – їх добре видно, тому що повернуті “обличчям”. Горизонтальна викладка є найдорожчою, тому що на меншу кількість книг вміщатиметься на одиницю площі, ніж можна було б вмістити в стелаж.

Звичайно, такі книжки продаються значно краще, ніж зі стопки на полиці. Отже, горизонтально розташовані книги з великою вартістю, бестселери, що продаються, різні добірки. Але треба розуміти, що серед якісних книг є просто неліквідні книги, які потрібно продати. Будьте уважні.

Тест золотошукача

Навряд чи можна знайти людину, якій подобаються «водяні» книги. Є кілька основних категорій книг – для відпочинку та дій. Але це визначається не лише самою книгою, а й тим, хто читає. З особистого досвіду та особливостей кожен може по-різному отримувати корисне з книжок.

Стаття по темі:  Посол: у Німеччині працюють над підготовкою візиту Штайнмаєра в Україну

Щоб визначити цінність книги, кількість “золота” в ній, потрібно просто відкрити книгу на будь-якій смисловій сторінці і спробуйте в ній знайти щось цінне для вашого запиту. Хоча б зачепитися за певну крихту чи ідеї. Це дозволить зрозуміти, наскільки збагачений матеріал. Якщо немає жодних ідей, тоді треба міняти книгу.

П’ятдесят сторінок

Всі книги написані різним стилем та складом. З деякими час летить непомітно, і вони читаються легко, а деякі потрібно просто «вигризати», щоб упіймати суть. Якщо ви не бажаєте стати мучеником книги, потрібно буде заздалегідь оцінити якість тексту. Для цього цілком достатньо 50 сторінок. Ваше завдання знаходитись виключно ті книги, які комфортно читати. Книга повинна читатися просто, не витрачаючи ваш інтелектуальний ресурс.

Тираж та видання

Про комерційний успіх книги можна судити за двома об’єктивними показниками: обсяг тиражу та номер видання. Наприклад, якщо книга з маркетингу видається в десятках тисяч примірниках і перевидається, тоді перед вами книга, яка позитивно зарекомендувала себе.

Оригінальна назва

Більшість літератури – це перекладені видання. І часто, щоб догодити маркетинговим завданням та врахувати культурні відмінності, видавництва докорінно змінюють назву книги. І буває, що для створення співзвучної назви втрачається повністю авторський зміст. І виникають некоректні очікування від книги. Рекомендується знайти оригінальну назву книги та дослівно перекладіть.

І це лише основні критерії, на які рекомендується звертати увагу, перш ніж купити книгу. Важливо розуміти, що ви не тільки витрачаєте гроші на покупку нудної та нецікавої літератури, а й дорогоцінний час. А якщо ви витратите більше часу на вибір книги, то наступне проведення часу з цією літературою буде суцільним задоволенням для вас.

Стаття по темі:  Интернет-магазин “Замочники” - широкий ассортимент доводчиков для дверей
Share

You may also like...